Doru. Doru de Herculane

Un nume de baron pentru un sentiment cerșetor, Doru de Herculane bântuie duplicitar sufletele celor care părăsesc orașul: oricine e bucuros că pleacă (îi va fi dor doar dacă pleacă)  și trist că nu rămâne! Desigur visează să se întoarcă.

Ferice de cel care se simte acasă indiferent unde locuiește, iar vecinii și colegii îi pot deveni prieteni, chiar rude apropiate!

De câte ori am așteptat trenul în gară la Herculane sau mi-am făcut cruce în mașină, la ieșirea din oraș, mi-am imaginat că sunt într-o navă spațială care părăsește planeta.. Ce dor îmi va fi de.. Pământ! Mă gândeam și realizam că Pământul înseamnă de data asta „acasă”. Așa că angoasa lua forma entuziasmului de a explora.

Suntem fiecare ca un împărat care locuiește în apartamentul său confortabil dintr-un castel prea mare pentru a-l cunoaște în întregime; sau care guvernează o țară pe care n-a luat-o pe toată la picior.

Noroc că s-a inventat Internetul și putem descoperi lumea fără să ne deplasăm. Un leptop (laptop), care se deschide precum cutia Pandorei, ne dă ultimul dar al zeilor, Speranța. Epimeteu, mintea omului de pe urmă, se revanșează astfel pentru lipsurile pricinuite oamenilor la începutul istoriei, când au fost creați de zei.

Acum (pentru că e frig afară și Electrica nu ne-a deconectat), Doru de Herculane are posibilitatea să se întoarcă acasă, la Băile Herculane. Deocamdată prin intermediul Internetului.

De asemenea, Doru de Herculane e un avatar la care se pot conecta toți cei care împărtășesc dorul de Herculane și vor să-și umple golul din suflet cu vise, în speranța că se vor concretiza.

Așadar, fiți bineveniți!

This entry was posted in Home. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

