A sinucide! (conjugarea verbului la forma negativă)

Nu-nu, nu te sinucide!

Nu-nu, nu te sinucide!

Viața e o sinucidere lentă În fiecare zi mai murim cu o zi

Știm că avem o soartă dementă Și-am acceptat că altfel nu poate fi!

Timpul ne ucide Nu-nu, eu nu mă sinucid!

Timpul are reguli simple sau stupide Dar.. Nu-nu, nu mă grăbesc să îl ucid!

Accept… viața ca pe un dar divin Și mă bucur de ea ca un copil sărman

Chiar dacă-i acel pahar plin ochi cu pelin E un dar pentru care n-am plătit niciun ban!

Viața e gratis, nu costă nimic Nu-nu, tu nu te sinucizi

Fiindcă ai primit un dar atât de mic Ci îți numeri anii cum numeri banii lichizi!

Descoperi lumea uimit și fericit Dar tot universul îți plânge pe umăr

Încât te întrebi: „Cu ce plm am greșit? De ce sunt deranjat când eu vreau doar să număr!”

Toți se vaită în jurul tău că le merge rău.. Nu-nu, el / ea nu se sinucide

Că cică are o problemă cu credința-n Dumnezeu.. „Ignoranța” noastră îl / o ucide!

(Nu-nu, el /ea nu se sinucide! Deoarece știe că pelinul are efecte curative.)

Vomităm regrete și de aceea noi nu ne sinucidem!

Flatulați idei nocive și de aceea voi nu vă sinucideți!

Își eructează golurile de memorie în public și de aceea ei / ele nu se sinucid!

Sună cam perfid Însă dați-vă un motiv să nu te sinucid (expresie colocvială).

..

This entry was posted in Home. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

