Mor câini! Nu bociți, cumpărați-le vaccinuri celor vii!!

Doru de Herculane: Bună dimineața! Sper că nu am greșit adresa, dar e posibil ca tu se te ocupi de problema câinilor din Băile Herculane? Mi-ar plăcea să-ți dau o mână de ajutor în condițiile în care stațiunea e plină de maidanezi. Numele meu e Maria Popescu și aș dori să iau legătura cu tine, să discutăm ce e de făcut, ce planuri ai, cum să rezolvăm problema prin voluntariat, să-ți dăm o mână de ajutor. Merci! ..

Asociatia Propet: 0764188188 sau 0723890546 ..

Doru de Herculane: Bună! ce m faci? cum merge treaba? ce fac cățeii? ai primit banii de la Primărie? voiam să-ți spun că dacă organizezi „castrarea” aia maraton ..aș putea să pun la dispoziție o cameră de cazare la mine acasă pt cei ce vin în acest sens (în caz că nu se găsește vreun binefăcător de pe la vreun hotel sau pensiune). oricum, dacă ai nevoie de ajutor.. ar trebui să faci o campanie de promovare înainte. spune doar de ce ai nevoie și vedem apoi cum o rezolvăm!! numai bine! ..

Asociatia Propet: salut! aseara am fost cam obosit si m-am culcat mai devreme decit de obicei. eu nu fac nimic “bine” cateii sunt bine, am primit custile de la primarie, i-am pus in custi dar e aproape imposibil de tinut acolo: sunt incomode de curatat, de stat, de hranit…. asa ca i-am lasat liberi pe acolo sa se bucure de “libertate” =))) bani de la primarie nu am primit. vice primaru a zis ca imi da dar nu a specificat nimeni in care zi de “Marti” ii voi primi!!!! asa ca… am avut un feeling ca nu se vor tine de cuvint! ieri mi-a bagat un catelus un dinte intr-un deget si ma doare foarte tare… cred ca se infecteaza! am o problema cu o catea: a facut i infectie la un picior si vreau sa merg azi la dr. zimbran sa vad daca ma ajuta cu ceva tratament fara bani =)) neprimind banii nu pot comanda vaccinurile si fiecare zi care tece in adapost fara a vaccina catelusii este din ce in ce mai periculoasa fiindca o boala odata intrata va fi foarte greu de vindecat/tratat… e foarte aiurea ca s-a inoculat ideea in cetatenii orasului ca asociatia primeste bani de la primarie, ceea ce este un lucru aproape fals. am scos un extras de cont sa le arat oamenilor ca nu este deloc asa.am auzit tot felul de discutii, reactii…de ce sa ajutam cainii fiindca primaria plateste bani grei… chestii din astea..!!! ieri am vazut pe net ca primaria oradea vrea sa eutanasieze cainii fara stapin si acolo este o asociatie foarte puternica S.O.S dogs parca, il stiu pe tipu’ de acolo si ei aveau un buget de 12.000 euro / luna!!! iti dai seama ca eu am un buget de sub 4 euro/zi , deocamdata din partea primariei. cat despre spayathon ce sa zic :pur si simplu mi-e groaza sa mai sun, sa vorbesc, sa fac planuri asa, blind fara sa ma bazez pe nimic. oricum iti multumesc pt intentia de a caza pe cineva la tine. eu sper ca ,poate, reusim s-o facem dupa ce se termina nebunia asta de sezon, cind pensiunile vor fi goale si tipii vor dori sa mai vina…! asta e cel mai important!! lucru! pa! ..

Doru de Herculane: Neața! Cred că dacă am muta discuția noastră de pe privat pe public ar avea impact m mare asupra oamenilor și asupra Primăriei!! Așa că te invit să începem o campanie umană (fără resentimente) de sensibilizare a publicului. Asta înseamnă să vorbești oamenilor deschis despre problemele tale fără a acuza pe nimeni, doar prezentăm o situație gravă care trebuie rezolvată. Ce părere ai? Mă pot ocupa eu de asta!! Vreau doar să am acordul tău!! îți doresc o zi excelentă! ..

Asociatia Propet: salut! nu am nicio problema in a transfera discutia in public. eu tot ce am facut si fac este public. problema este lipsa unei finantari serioase, pe care sa te poti baza. eu am renuntat in am scrie sau trimite vreun mesaj catre Primarie. viceprimarul a zis ca nu stie in care marti o sa-mi vireze din bani. cateii mici nevaccinati au inceput sa moara, deja mi-au murit 5 dintre ei! maine trebuie sa comand neaparat vaccinurile sa vad ce mai pot salva din ei. sper in ajutorul din germania, sa pot incepe noul adapost. deja oamenii aia care locuiesc la adapost acolo, m-au atentionat ca nu maipot sta din cauza zgomotului, mirosului pe acolo si o sa vorbesca cu directorul de la UGSR sa nu ma mai lase acolo. situatia este chiar delicata!acuma o sa inceapa nastetile de toamna/iarna. daca ai timp ma poti suna sa mai vorbim! eu nu te pot suna fiindca nu mai am credit sa pot folosi minutele gratuite! o zi buna iti doresc! ..

Doru de Herculane: Concret .. ce ar trebui să facem? Probabil un pressing asupra Primăriei pt a-ți vira banii conform contractului!! ..

Asociatia Propet: nu, in nici un caz presing trebuie avut rabdare sa le deblocheze conturile si sper sa-mi vireze din bani o sa iau legatura din nou cu fundatia RAR inc sa incerc sa-i chem la herculane dupa ce se termina sezonul din germania astept cel mai mult ajutor pt noul adapost sper sa vina cit de curind. si pe terenul primit d ela primaria mehadia sa incep construirea unui nou adapost modern ..

Doru de Herculane: vrei să facem o chetă pt anumite cheltuieli? spune de ce sumă ai nevoie!! ..

Asociatia Propet: pt 30 de vaccinuri sunt necesari vreo 450 de lei vreau s aiau si crotalii pt urechi, cleste sa0i inregistrez vaccinurile astea sunt pt catelusii mici pt cei mari, nu stiu ce sa zic dar costa foarte mult ..

Doru de Herculane: au fost fătați 30 de cățeluși?? câți câini sunt în adăpost? ..

Asociatia Propet: vaccin antirabic o sa primesc de la dr zimbran gratis in toamna in total am85 din care au murit 5 catelusi ieri si azi deci sunt 80 aici sunt inclusi si cei 20 de la mine de la tara in afar de ai mei 4 care sunt ai…. am la tara o lista cu fiecare catel, cu date… eu sunt la herculane acuma aseara am avut o seara de cosmar , mi-a sarit o piatra sub motor si mi-a spart baia de ulei era sa gripez motorul la masina ..

Doru de Herculane: gata-gata cu negativismele!! hai să vedem ce putem face ..

Asociatia Propet: nu sunt eu responsabil de astea ..

Doru de Herculane: cum să strângem banii? ..

Asociatia Propet: d-na de la vila hera, d-na stefaniga m-a chemat si mi-a dat 100 d elei pt vaccinuri ..

Doru de Herculane: ok.. de ce n-o rogi să te recomande și altor prieteni darnici, sensibili la problema câinilor?? ..

Asociatia Propet: d-na Cati, femeia cu care ne-am intilnit atunci in statie a mai mers pe la pensiuni, hoteluri si abia -abia a strins 100 d eli ea se ocupa cu partea asta ..

Doru de Herculane: am putea apela la biserică!! biserica e bogată!! ..

Asociatia Propet ?//??????? never ever!! eu ramin la parerea si convingerea ca cea mai buna solutie este ajutorul din afara daca nemtoaica se tine de cuvint si face ceea ce a facut pt adapostul de la fundulea si pt mine… o sa fie in regula! ea asa a promis ..  le-a dus un TIR de materiale sa-si faca adapostul + un ul de mincare/medicamente/custi…si ce mai trebuie in adapost ..

Doru de Herculane: deci noi, românii, locuitorii din Herculane nu trebuie să facem nimic!! ..

Asociatia Propet: nu asta am vrut sa zic: eu unul nu am mari asteptari de la poporul roman/din herculane sau de aiurea! pot sa ma insel desigur! ..

Doru de Herculane: Concret: ce zici să facem? cu ce te pot ajuta? pt că nu pot face nimic de capul meu!! ..

Asociatia Propet nu stiu ce sa zic acuma. ma gindesc si te sun sau iti las un mesaj pe FB oricum iti multumesc pt ajutor maine o sa comand vaccinurile, sa vad cit o sa coste ! ..

Doru de Herculane o să pun discuția noastră pe facebook în câteva minute ..

Asociatia Propet poate o sa fie nevoie sa mai stringem ceva banuti. ok! dupa ce ii vaccinam poate organizam un tirg de adoptii pt catelusii mici si cei mai mari, de pina la un an daca ai relatii la o chestie de tiparit ceva flaiere nu stiu cum se scrie corect din ce limba vine cuvintul poate ma ajuti sa organizam asta cit mai tine caldura mijlocul lui septembrie… dupa vaccin au nevoie de vreo 2-3 saptamini sa capete imunitate deplina ..

Doru de Herculane: super! da, te ajut! m-ar interesa și faza cu castrarea, deși ar trebui să-l intereseze m mult pe Primar!! ..

Asociatia Propet: se pot face chestii hand-made gen carti postale, chestii ieftine din orice si se pot vinde pt fonduri se pot face cutiute pt strins maruntis si puse pe la hoteluri/magazine pt asociatie.. da, cam asa ceva problema cu castrarea sper sa o rezolvam cu cei de la RAR o sa incerc s aiau legatura cu cineva din ACH ( mehadia -linga Petrom ) acolo trebuie sa fie vreo sala mai libera unde se poate improviza un spital de campanie am vazut ca mai nou fac tipii ceva d egenu blitz-sspay merg intr-un oras pt o zi si castreaza tot ce pot ..  Doru de Herculane cine sunt cei de la RAR?? ..

Asociatia Propet fundatia american romanian american rescue au un grup pe FB poti vedea cam ce fac si au si un site foarte prietenos ca sa zic asa!! de exemplu la zilele orasului s epot face carti postale cu ceva imagini din oras sau s epot cumpara din alta parte si se pot vinde ca ajutor pt asociatie… important este sa stringem cit mai multe fonduri ce pot fi folosite la tratamente/castrari / vaccinari… .. planul pe care l-am prezentat la primarie poate diminua numarul cainilor fara stapin in proportie de 60-80% in 1-2 ani ..

Doru de Herculane: se pot face poze cu câinii de la adăpost, nu cu orașul..preferabil cu câinii de pe străzile orașului.. cu mesajul: opriți invazia!! ..

Asociatia Propet da, eu am un fel de flaier cu ceva de genul asta ..

Doru de Herculane poți să-ți faci public și contul unde să ți se trimită bani!! ..

Asociatia Propet sunt pe site FB ..

Doru de Herculane: pune link .. 28 minutes ago Asociatia Propet asociatia “pro pet” CIF : 28354180 cont IBAN : RO62 CECE CS01 30RO N030 9657 – cont Lei; paypal : propetasociation@gmail.com Phone +40 764188188 Email propetasociation@gmail.com ..

Doru de Herculane: contul e de la CEC .. ..

Asociatia Propet da ..

Doru de Herculane ok ..

Asociatia Propet: zilele astea o sa deschid 2 noi conturi in euro si dollari asa a zis nemtoaica ea are multi prieteni din state sa poata stringe bani pt adapost https://www.facebook.com/groups/303220383109040/members/ asta este grupul de suport pt asociatie aici sunt si cateii din adapost ..

Doru de Herculane: Doamne-ajută! ..

Asociatia Propet: sa fie!

This entry was posted in Home. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

